آرشيو

http://spanteman.blogspot.com/

72 Responses to “آرشيو”

  1. Edwin Says:

    Hello

  2. king ston Says:

    با عرض سلام و تقدیر وتشکر از زحمات شما عزیزان در جهت آگاهی عموم در مورد مسایل سیاسی روز
    وآگاهی در مورد مسایل جنسی وتقدیر از جرعت وجسارت بی مثال در دفاع از حریم آزادی های فردی . با
    آرزوی موفقیت روز افزون .بدینوسیله اعلام میدارم که اینجانب همجنسگرا نمی باشم ولی علاقه زیادی به دانستن موضوعات مربوط به همجنسگرا ها دارم .از شما درخواست ارسال نامه الکترونیکی برای در یافت شماره های آخر مجله سکاف و همجنین درخواست در یافت شماره میز گرد سفید را دارم .با تشکر فراوان

  3. bahar Says:

    salam

    khaste nabashin va mamnun az etelaate jalebetun
    mikhastam beporsam aya emkan dare har shomare jadid majaletun ro baram befrestin chon dastresi be sitetun be tore mostaghim baram maghdur nist
    age beshe mamnun misham va rahatter mitunam be dustanam in etelaat ro beresunam.

  4. kir koloft Says:

    سایتتون بستس 1 کاری کنین mail bedeen

  5. سروش ملکی Says:

    سلام

  6. ramin Says:

    سلام با تشکر از مجله خوب شما…متاسفانه بخاطر فیلتر گذاری نتوانستم وارد سایت شما بشم…لطفا برام ایمیل کنین مجله رو یا راهنمایی فرمایید یا فیلتر شکن معرفی نمایید..متشکرم

  7. mahtab Says:

    lotfan baram majalaton ro befrestin chon filter shode

  8. ali Says:

    با عرض سلام و تقدیر وتشکر از زحمات شما عزیزان در جهت آگاهی عموم در مورد مسایل سیاسی روز
    وآگاهی در مورد مسایل جنسی وتقدیر از جرعت وجسارت بی مثال در دفاع از حریم آزادی های فردی . با
    آرزوی موفقیت روز افزون .بدینوسیله اعلام میدارم که اینجانب همجنسگرا نمی باشم ولی علاقه زیادی به دانستن موضوعات مربوط به همجنسگرا ها دارم .از شما درخواست ارسال نامه الکترونیکی برای در یافت شماره های آخر مجله سکاف و همجنین درخواست در یافت شماره میز گرد سفید را دارم .با تشکر

  9. ali Says:

    lotfan baram majalaton ro befrestin chon filter shode

  10. hasan Says:

    ba salam va arze khaste nabashid babate zahamate bidarighe shoma dar zaminehaye mokhtalefi ke baese agahiye javanan mishavad.khahesh mikonam majaleye cekaf va shomareye mize gerde sefid ra baram befrestid.motasefane sit filter shode va dastresi ma va dustan kamtar ast .mamnun.

  11. kave Says:

    سلام بر و بچه ها من هم دوست دارم مجلات شما رو دریافت کنم اگر برای من هم ایمیل کنید ممنون می‌شم موفق باشید

  12. azim Says:

    سلام . اگه براتون ممکنه یه نسخه از کلیه آرشیو مجله رو برام بفرستید تا اونا رو پرینت کنم و در جهت بالا بردن فرهنگ جنسی مردم ، تکثیر و توزیع کنم . مرسی

  13. mana Says:

    لطفا كليپ سكس برايم بفرستيد

  14. shayan Says:

    سلام و ممنون از اطلاع رسانی به جوانان این مرز و بوم. لطفا” مجلات و اطلاعات مفید را به ایمیل من ارسال کنید.بسیار سپاسگزارم

  15. moh Says:

    سلام خسته نباشي خيلي زحمتت ارزش داره مرسي اگه ممكنه ارشيو مجله سكاف رو به من هم ايميل كنيد.مرسي

  16. sara Says:

    salam khaste nabashid lotfan majalatono baraye man ham mail konid chon filter shode mersi

  17. مهرنوش Says:

    سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  18. saly Says:

    salam lotfan majalh ra baraye man mail konid

  19. dsa Says:

    با تشکر از شما دوستان لطفا مجله یا شیوهه دست رسی به اون رو برام ایمیل کنید

  20. arash Says:

    سلام.لطف کنید چند شماره از مجله سکاف رو برام بفرستید.قبلا ازتون صمیمانه تشکر میکنم.

  21. مردانه Says:

    لطفا كل مجله سه كاف را برايم اي ميل كنيد در ضمن در مورد همجنسگرايي مردانه مطالب بيشتري برايم بفرستيد

  22. erfan Says:

    با سلام.لطفا مجله سيكاف رو برام ميل كنيد ممنونم

  23. o_ahh Says:

    سلام. علاقمند دريافت مجله شما هستم. ممنون.

  24. mohsen say Says:

    lotfan majalatuno vasam mail konid

  25. farzad Says:

    سلام من از سکاف خیلی مطالب خوبی یاد گرفتم و میخوام که مجله های شما را داشته باشم اگه لطف کنید و برای من ییمیل کنید بسیار ممنون میشم

  26. Ham Says:

    Please send me your data.
    Also I propose to make a sexy friendship site
    to get friend boys and girls
    Thanks.

  27. gyas Says:

    سلام با تشكر از مجاه خوبتون . من تازه با اين مجله آشنا شدم و دلم ميخواد يه آرشو از اين مجله رو برام ايميل كنيد . با تشكر از شما به خاطر اين اطلاع رساني . راستش آدم نمي دونه اين مسائل جنسي رو از كي بپرسه . خوبه كه شماها اين امكان رو به ما دادين كه بتونيم بدون خجالت از همه اونا آگاه بشيم

  28. farhad Says:

    salam lotfan majallatetoon ro bara man ham befrestin ba tashakor

  29. omid Says:

    salam lotfan clip befrestid

  30. مردباز Says:

    با سلام من ميخواستم مجلتان را برايم در ايميل بگذاريد ضمنا من به مسائل همجنس گرانه علاقه مندم اگر ممكن است در اي ميل من اي ميل اين افراد يا سايت ها رابگذاريد .با تشكر

  31. nadia Says:

    سلام
    من مشتاقم مجله تون رابخونم.برام بفرستيد.ايران نيستم اما صفه اولتون انگليسيه ونميتونم واردشم.برام عكس وكليپ بفرستين.ممنون
    لطفا بگيدچه جوري وارد شم.متت سكسي عاشقانه ميخوام.

  32. ahmad Says:

    سلام
    لطفا برای من اطلاعات بفرستید.

  33. منیر Says:

    ارسال مجلات/با تشکر

  34. mehdi Says:

    lotfan majelehaye cekaf ra hamrah ba aksash baraye man mail konid

  35. hamid Says:

    سیلام
    خوبین؟
    مجله سکاف می خوام ولی سایت فلترینگه … از کجا باید بگیرم ؟

  36. Keyvan Says:

    وبلاگ قشنگی داری دوست من. به منم سر بزن و حتماَ نظرتو بهم بگو.

  37. mani Says:

    vase manam lotan shomarehaye jadido befrestin

  38. MEHNOOSH Says:

    ba salam lotfan baraye man ba aka mail konid. vaghean majalatun mahshare

  39. رضا Says:

    سلام. با تشکر از شما ومجله خوبتون لطفا آرشیو کامل مجله را با آدرس من ایمیل کنید .ممنون و خسته نباشید

  40. talla Says:

    salam :( baba man nemitoonam site shoma ro peyda konam , be chand ja ham pm ferestadam , hich ki javab nemide

    migan shoma hamae shomare haye majale cekaf o darin ?

    mishe vase man befrestin ! :( lotfan e lotfan

    khaste shoam az bass gashtam, ba anti filter ! be doone anti filter ! nemishe ke nemishe :(

    merc merC meC ke tavajoh mikoni

  41. sm Says:

    salam
    agar baraye manam e-mail konid mamnoon misham

  42. مشهد Says:

    سلام برای منم میل کنی
    گی هم بود تماس بگیره
    remo.jangjoo@yahoo.com
    09383274785

  43. kasra Says:

    سلام
    با توجه به فیلتر ینگ شدید در ایران ، لطفاً مجله را برای من ایمیل کنید
    با تشکر

  44. mehrshad Says:

    lotafan archiv ro baraye man mail konid

  45. vahid Says:

    دنبال دوستی هستم حال کنیم

  46. ramtin Says:

    salam

    mamnon mesham majale ro bara man ham ersal koned.

  47. pouya_030 Says:

    salam in che vazeshe

  48. amir Says:

    با سلام لطفا براي من فول ارشيو مجله رو ميل کنيد مممنووووووووووووووووووووننننننننن

  49. reza Says:

    لطفا مجله هاتون را به ادرسمایمیل کنید ممنون میشم

  50. hm Says:

    لطفا شماره های مجله را برای من ایمیل کنید
    مرسی

  51. hm Says:

    لطفا مجله را برایم ایمیل کنید

  52. hamta Says:

    لطفا مجله را برای من هم ایمیل کنید. هر کی گرفت به منم بده .مرسی

  53. setayesh Says:

    لطفا مجله را برای من هم ایمیل کنید. هر کی گرفت به منم بده .مرسی

  54. babak271 Says:

    http://iraniangay.wordpress.com/
    وبلاگ همجنسگرائی

  55. jojo Says:

    سلام.لطفا تمام شماره هاي مجله را براي من ايميل كنيد اگه كسي هم ميتونه برام بفرسته bahoneh11@gmail

  56. jojo Says:

    سلام.ارشيو مجله برام ميل كنيد

  57. jojo Says:

    سلام لطفا ارشيو برام بفرستيد

  58. فريدون فروغ Says:

    سلام
    من فريدون فروغ هستم از افغانستان من مجله تون رو خوندم واقعا كه خيلي جالب . خوندني است. اگه ميشه مجله تون را داشته باشم تشكر

  59. ف.ف Says:

    f.f
    سلام ميشه همه شماره هاي مجله را داشته باشم
    ممنون ashk_faraidoon@yahoo.com

  60. mohammad Says:

    salam mikhastam ae mishe lotf konid majala ro baram mail konid. shive dastrasi baraye didane shomarehaye jadidam baram befrestin.

  61. mehrdad Says:

    I wonder if you send me all of your previous numbers

  62. f.f Says:

    سلام
    لطف کنید تمام مجله سه را برام ارسال کنید از شما ممنون میشم

  63. victor Says:

    باسلام. لطفاآرشیومجله سه کاف ومیزگردسفیدروبرام ارسال بفرمایید. قبلا ازهمکاری شماسپاسگزارم

  64. emad Says:

    سلام
    لطف کنید سه کاف برای من بفرستید
    اگه طلب درباره ی همجنس گرایی دارید میخوام
    shaparak511@yahoo.com

  65. emad Says:

    az gay lotfan matlab befrestid be e-mailam
    mammmmmnoon

  66. ahmad Says:

    سلام لطفا” مجله رو برام ایمیل کنید

  67. مهتاب Says:

    لطفا” مجلات و اطلاعات مفید را به ایمیل من ارسال کنید.بسیار سپاسگزارم

  68. lionboy021 Says:

    لطفا مجله را برایم میل کنید

  69. hamid Says:

    لطفا مجله را برای من هم ایمیل کنید. هر کی گرفت به منم بده .مرسی

  70. kiarash Says:

    باسلام. لطفاآرشیومجله سه کاف ومیزگردسفیدروبرام ارسال بفرمایید. قبلا ازهمکاری شماسپاسگزارم

  71. sara Says:

    lotfan majalaro baram send konid

  72. bestelkado.nl - normaal Says:

    Hi there! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same subjects? Thanks for your time!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

